Günün Haberleri   |   Giriş sayfam yap   |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle

   TAŞERON İŞÇİLER

ANKARA
Değiştir
  Bugün   Salı   Çarşamba
33 / 20 °C 32 / 19 °C 32 / 19 °C
 
  HABER VİDEO GALERİ FOTO GALERİ GAZETELER RÜYA TABİRLERİ BİLGİ YARIŞMASI
  ANA SAYFA GÜNDEM SİYASET EKONOMİ SPOR MAGAZİN DÜNYA YAŞAM MEDYA SAĞLIK KÜLTÜR & SANAT EĞİTİM TEKNOLOJİ  
 
   
  Yeni kabinede 4 yeni isim!  
 
   
  Ahmet Davutoğlu için 1245 evet!  
 
   
  MHP'den Nabi Avcı'ya istifa çağrısı!  
 
   
  Volkan Demirel'e PFDK şoku!  
 
   
  iPhone 6 geliyor, işte özellikleri!  
 
 

Taşeron zulmüne muhalefet sessiz

Taşeron zulmüne muhalefet sessiz
 
Taşeron işçilerinin kadro taleplerine TBMM kulak tıkıyor! Taşeron işçiler için sunulan 3 yıllık sözleşme, müjde haberleriyle süslenirken taşeronların asıl sorunları bir kez daha öteleniyor.
 
24 Mayıs 2013 Cuma - 00:14

Taşeron zulmüne Meclis kulak tıkıyor! Taşeron işçilerin kadro taleplerine iktidar kadar muhalefet milletvekilleri de sessiz kalıyor. Habera.com taşeron işçilerin taleplerinin Meclis'e taşınması için kararlılığını sürdürürken, okuyucu yorumları ise milletvekillerinin maillerine gönderiliyor. Taşeron işçilerin taleplerini sizler de okuyucu yorumları biçiminde gönderebilirsiniz.

Taşeron işçilerin, kadro talepleri bir türlü gündeme getirilmiyor. Meclis, muhalefetiyle iktidarıyla taşeron zulmüne sessiz kalırken, işçiler kadro taleplerini yineledi. Habera.com'a gönderilen yüzlerce yorumda, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın 3 yıllık sözleşme düzenlemesinin dertlere çare olamayacağı, sorunun iş garantisini sağlayacak, sosyal hakları güvence altına alacak yasal bir düzenlemeden geçtiği belirtiliyor. Taşeron işçilerin isteği ise muhalefet milletvekillerinin, torba yasa görüşmeleri sırasında konuyu gündeme getirmeleridir.

YAŞLI PERSONEL EMEKLİ OLMADAN ATILIYOR

Taşeron işçilerin en büyük sorunlarından birisi de her türlü baskıya açık olmaları. Ağır işlerde çalıştırılan, bazen yöneticilerin evini kimi zaman da bahçelerini düzenleyen, hafta sonları bile çalışmaya zorlanan taşeronlar, ağır işleri yapamayan işçilerin istifaya zorlandığını belirtiyor. Alt işveren grubu ise baskı amacıyla, sürekli hale getirdikleri taleplerle bazı işçileri istifaya zorluyor. İstifaya zorlanan ve her türlü sosyal haktan da mahrum tutulan bu işçiler, kadro sorunu nedeniyle köle gibi çalıştırıldıklarından şikayet ediyor.

NASIL OLSA TAŞERON VAR!

Taşeronların çalıştığı kamu kurumlarında, evrak getir götürden temizliğe kadar bir çok işte çalışmak zorunda olan taşeronların, iş tanımı da yok! Durum böyle olunca, şoför olarak alınan bir işçi bir sonra ki gün tuvalet temizleyebiliyor. Bu durum en çok ilgili kurumdaki kadrolu personelin işine yarıyor. Kimi zaman onların işlerini de yapmak zorunda kalan taşeronlar, emekliliğini dolduran çok sayıda personelin sırf bu nedenle emekliye ayrılmadığını, kurumda angarya olarak görülen işleri de kendilerinin yaptığını belirtiyor.

BAKANLIK FİRARDA!

Taşeron işçilerin çalıştırılmasıyla ilgili hükümler açık olmasına rağmen denetimlerin yetersiz olması nedeniyle alt işveren grubu tüm müeyyidelerden rahatça kaçabiliyor. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın, taşeronların haklarıyla ilgili düzenleme yapılacağını söylemesi de aslında bugüne kadar yapılan yanlışların itirafı niteliğindedir.

Rüyada Kır Çiçeği görmek ne anlama gelir?

Rüyada görülen kır çiçeği, beklenilmeyen eğlence ve ziyafete işarettir.   Eğer kişi rüyasında kır çiçeği gördüyse ... devamı için tıklayın...

Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
Trabzonspor, Galatasaray'ın cezasına talip
 
Tolon Paşanın JİTEM'le ilgili iddiası
 

Etiketler :

FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
 
 
YORUMLAR   Toplam yorum 32   Onay bekleyen 1  
 
 


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
 
   
 
ÇİN MALI
8 Haziran 2013 Cumartesi 17:38
BU ZÜLME KİMLER KAYITSIZ KALIYORSA ALLAH KORKUSUNDAN ABDESTEN NAZMAZDAN BAHSEDİYORLARSA GÜÇSÜZÜN EZİLMESİNE MUSADE EDİP EMEKÇİNİN YANINDA OLMUYORSA SEÇİMDEDE TOKAT GİBİ CEVABI ALACAKTIR ÖMÜR TARAFTANDA BEN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM BU İNSANLAR ONLARIN OĞLU KIZI OLSA NE YAPARLARDI
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
köle
7 Haziran 2013 Cuma 10:59
sayın başbakanım ve sayın bakanım faruk çelik ya yemin ederim artık uçurumdayız ben dört çocuk babasıyım artık bu maaşla evi geçindiremiyorum kadromuzu verin artık bitsin bu çile oylarımız boşuboşuna reva olmasın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
aslan
24 Mayıs 2013 Cuma 21:43
arkadaşlar bunlar seçim zamanlarında taşeronluğu kaldıracağız diye bağırırlar ama bir tüllü 10 senedir kaldıramadılar.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
gaziantep üniversite si taşeron
24 Mayıs 2013 Cuma 20:41
selamun aleyküm emeği gecen arkadaşlar dan Allah razı olsun sayın calışma bakanım faruk çelik bey in dikkatine bir zamanlar benim babam da amelelik yapıyordu diyordunuz ben sizlerin derdinden anlarım diyordunuz siz bizim derdimizi kendinizce çözmüşsünüz ama velakin yanlış cözmüşsünüz siz bizleri hor görüp kandırmaya olan birşeyi kendiniz yapıyormuş gibi göstermeye onu bile eksik yapmaya halı hazırı eksik olarak uygulamaya çalışı yorsunuz bizim derdimiz bumudur yalanlarla kandırılmakmı askeri ücretle yani 800 tl maaşla nasıl ev barka bakıldığını siz unutmuşşunuz sayın bakanım benim ellinizi öper 4 çocuğum var kamuda şirkete bağlı çalışıyorum çocuklar okula gidiyor gitmese aylık minumum 200 ytl ev kirası var sayın bakanım 300 tyl aylık elektirik su tlf 150 ytl toplam 650 ytl eeeeee sayın bakanım geri kalan 150 ytl bunuda siz ve ekanomi bakanı hesaplarsanız svinirim peynir zeytin gecinilir demiştiniz hani zeytin peynir parası bu kalan 150 ytl de o garibanların kuru ekmek parası.zeytin peynir parası da kalmıyor sayın bakanım Allah adeletini eninde sonunda tecelli ettirir yeterki siz milletin duygularıyla oynamayın sizsin demenizle olacak birşey deyilbu siz yapamıyorsunuz 2 3 yıl oldu zaten hep olan yıllara oluyor başkada birşey olduğu yok şuna inancım tam sayın başbakan söyleseydi bunları afrikadaki taşeronlar bile türkiyede kadrolu olurlardı sayın başbakanın söyleyipte yapmadığı hiçbirşey yok hepsini yaptı sizin de söyleyipte yaptığınız hiçbirşey yok bu saatten sonra olmasın bence biz taşeronlar olarak kimsenin size güveni kalmadı kimse gaz yemiyor herkes kendi menfaatine yağmur nereye tarla oraya muhalefet seçimden seçime hani derler ya yalancı pehlivan işleri düştümü kükreler işleri bittimi sırtını döner giderler kaçıncı yüzyoılda yaşıyoruz millet bunlara kanmıyor icraatlazım icraat yalansız dolansız Allah ım sizlere doğru yolu göstersin amin....taşeron ruhuna...fatiha arkadaşlar ....bunlardan ...cıksa ...cıksaa bedava mezar çıkar oda orası para etmeyeçeği içindir ...valla..yoksa ..onuda ..vermezler..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
köle
24 Mayıs 2013 Cuma 20:18
arkadaşlar isterlerse 10 yıllık sözleşme yapsınlar 3000 tl maaş versinler adamlar diyorkii biz senle 1000 liraya anlaştık maaşı çek gerisini bize getir yoksa 3 tane müdür yalaka şef bir araya gelir 3 gün işe gelmedi diye bi tutanak hoop alsana taşeron yasasıı kimse kimseyi kandırmasın bu işlerin böyle yürüdüğünü kurumda biliyor belediye başkanıda biliyor başbakanda biliyorr tek çare seçimm arkadaşlar sular idaresi
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
rüştü
24 Mayıs 2013 Cuma 17:07
benim iki tane yavrum var ikisinide okutmak ve vatanına ve milletine hizmet etmesini istiyorum ama taşeron işçisi olarak aldığımız maaş malum hangi parayla üniversiteye göndereyim Allah size anlayış ihsan etsin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
rüştü
24 Mayıs 2013 Cuma 17:07
benim iki tane yavrum var ikisinide okutmak ve vatanına ve milletine hizmet etmesini istiyorum ama taşeron işçisi olarak aldığımız maaş malum hangi parayla üniversiteye göndereyim Allah size anlayış ihsan etsin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
taşeron işçi maduruyum AKP hükümetinin ucuz hamalı uşağı marabası kölesiyim
24 Mayıs 2013 Cuma 16:17
AKP iktidarı taşerona son vermeseniz taşeron işçileri kadroya almasanız öüzün kısacası biz taşeron işçilerinden ve ailelerinden ve eş dostlarından ve akrabalarından kısacası taşeron işçilerin bütün sülelesinden bir tek oy bilen alamayacaksınız ya hakkımız olan kadroyu verin yada seçimlerde kaybedip çıkın gidin hayatımızdan artık hakkımızı yemekten vaz geçin kadrolu olmak istiyoruz kadro kadro kadroooooooooooooooo
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%85 %15
taşeron işçi maduruyum AKP hükümetinin ucuz hamalı uşağı marabası kölesiyim
24 Mayıs 2013 Cuma 16:17
AKP iktidarı taşerona son vermeseniz taşeron işçileri kadroya almasanız öüzün kısacası biz taşeron işçilerinden ve ailelerinden ve eş dostlarından ve akrabalarından kısacası taşeron işçilerin bütün sülelesinden bir tek oy bilen alamayacaksınız ya hakkımız olan kadroyu verin yada seçimlerde kaybedip çıkın gidin hayatımızdan artık hakkımızı yemekten vaz geçin kadrolu olmak istiyoruz kadro kadro kadroooooooooooooooo
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
mustafa
24 Mayıs 2013 Cuma 15:16
hükümet taşerona müjde dediya taşeron da seçimlerde hükümete müjde diyecek
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
HARUN
24 Mayıs 2013 Cuma 15:09
3 YILLIK SÖZLEŞME NEYİ DEĞİŞTİRECEK Kİ TASERONUN EMEKLİLİĞİ GELMEDEN YİNE CIKARILACAK İŞTEN. KULLANILIP ATILACAK Bİ KÖŞEYE YAŞI GEÇTİĞİ İÇİNDE İŞTE BULAMAYACAK, NE YAPSIN O SAATTEN SONRA KİME BAŞVURSUN.BİR MEMURDAN DAHA COK ÇALIŞIPTA AZ PARA ALMASI ZATEN BAMBAŞKA Bİ KONU. ALLAHTAN REVAMI BU
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
taşeron
24 Mayıs 2013 Cuma 14:33
tek çözüm kadrodur ve hala bu duruma sessiz kalanlar Allah katında hesap veremez.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
ZAVALLI TAŞERON
24 Mayıs 2013 Cuma 14:03
40 YAŞINDAN SONRA KAPI DIŞARI EDİLİNCE BANA KİM İŞ VERECEK AİLEME KİM BAKACAK SONRADA İNTİHAR ETTİ DİYORLAR KADROLU VE HUZURLU BİR İŞ İSTİYORUZ.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%82 %18
deniz
24 Mayıs 2013 Cuma 12:27
her iki cihanda yenilen haklarımın hiç birini ne hükümete nede şirketlere helal etmiyorum müjde diye verilen haberlerin sahte içi boş yasalar olduğunu herkez biliyor resmi daireler içinde bulunan şirketler nedemek oluoyor devlet kendi işini yapamayıp şirketleremi veriyor bu kadar beceriksizmi resmi dairelerimiz? ve aynı işi yapıp farklı sosyal hak ve maaş almak ne kadar doğru insan hakları mahkemesine gidip kendi devletimizi dava etmekmi gerekiyor?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
taşeron
24 Mayıs 2013 Cuma 11:38
tek çözüm kadrodur insanların hakkını verin. dinden bahseden insanlar hakkımızı yiyor ,Allaha Havale ediyoruz.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
seçimler bi gelsin
24 Mayıs 2013 Cuma 11:38
seçimler bi gelsin hele,
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
yeter be
24 Mayıs 2013 Cuma 11:38
siz taşeronun sesini duymayın hala, ama seçim günü gelir çatar. ozaman sesimizi duyucaksınız ama iş işten geçmiş olucak. Akp ye oy verirsem elim kırılsın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
tek çözüm kadro
24 Mayıs 2013 Cuma 10:52
tek çözüm kadro başka hiç birşeyi kabul etmeyeceğiz ülkemizi kötülemek istemiyoruz.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
ELİF
24 Mayıs 2013 Cuma 10:43
MİLLETVEKİLLERİDE TAŞERONDAN ÇALIŞSINLAR ARTIK MADEM HERŞEY TAŞERONA DÖKÜLDÜ...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
Bahar Atlı
24 Mayıs 2013 Cuma 10:42
Bu ülkede 600 bin taşeron işçi kamuda çalışıyor. İşçi başı 500 tl müteahhitler,bürokratlar ve siyasiler arasınada paylaşılıyor. Yılda 3-4 milyar lira (katrilyon)paradan söz ediyoruz ki bu para ile, taşeron işçiliğe sessiz kalanlar arasında bir ilişki olduğunu düşünüyorum.Ayrıca Sendikalar da pek suskunlar.Bakalım taşeron işçiler kadroya giremezse 5 yıl sonra sendikaya üye olacak geçek işçi bulabilecekler mi?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14

24 Mayıs 2013 Cuma 10:04
bayramda çalış mesai yap ama ay sonu gelince mesai yok diyo müdür sadece maaşımızı alsak o 3 aydır hiç yok izin desen nerdee türkiye çağ atlıyomuş öyle diyor birileri
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
çağdaş köle
24 Mayıs 2013 Cuma 09:22
yılardır hakımızı yediler şuanyemeye devam ediyolar gözlerini para bürümüş bizi görmüyolar ben borç batağındayım yetmiyo benim isdediğim hiç olmasa maşımız eşitlensin ev kira 2 çocuk aldığım 800 tl bu allahdan revamı yanımdaki 2000tl alıyo aynı işi yapıyom dahada ötesi dahada fazla çalışıyom ben şunu söylüyom bu zülme müsade edenlerin şunu yapacam hepimiz faniyiz elbet birgün öleceğizonların yakasına yapışıp hakkımı verin diye bağıracam öbür tarafta
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
ali
24 Mayıs 2013 Cuma 08:58
gözleri var görmezler, kulakları var duymazlar. ama hepsi sandıkta duyacak.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
taşeron işçi
24 Mayıs 2013 Cuma 08:51
sayın bakanım ben lisans mezunu taşeron işçisiyim benim gibi bir çok arkadaşım lisans mezunu ve taşeron işçisi memurlarla aynı görevi yapıp düşük ücret ve hiç bir talep hakkımız olmadan çalışıyoruz lisans mezunuyuz ama mesleğimizi yapamıyoruz bari bizi bu ayırımdan bu haksızlıktan bu adaletsizlikten kurtarın tek isteğimiz hakettiğimiz kadro çünkü aynı işi yapıyoruz lütfen bizi daha fazla bu insanlara ezdirmeyin ayırımcılığı ortadan kaldırın saygılar
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
taşeron
24 Mayıs 2013 Cuma 08:51
seçim zamanı geldiğinde oy istemesini biliyorlar kendi çıkarları olduğunda sayın millet vekilleri anında yasa çıkarırlar oy moy yok bunlara millet vekili olduklarının farkında bile değiller yazık onca çalışana
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Mustafa
24 Mayıs 2013 Cuma 08:32
Seçimde bizde onlara sessiz kalacağız.. Allah a havele ediyoruz...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
ak parti li
24 Mayıs 2013 Cuma 08:29
vermeyin oylarınızı ak parti ye sizde ,10 yıldır sizleri kadro ümidiyle oyalıyorlar sizde çok çabuk unutuyorsunuz size yapılanları :) seçim olacak yine gideceksiniz ak parti ye oy vermeye gerçekten çok safsınız.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
yeter artık
24 Mayıs 2013 Cuma 08:27
insanları hakkı olan kadroyu verin oyalamayın artık
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
tek çözüm kadro
24 Mayıs 2013 Cuma 08:25
tek çözüm kadrodur bakın biz yaşadığımız ülkeyi kötü yerlere götürmek istemiyoruz 2020 olimpiyatlarına da avrupa birliği ne girmeye de engel oluruz rahatlıkla ama bizi bunları yapmaya zorlamayın .barış içinde yaşayalım.kimseye dilencilik yapmıyoruz.hakkımız olan kadroyu istiyoruz.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
MEHMET
24 Mayıs 2013 Cuma 08:19
eşit işe eşit ücret ve iş güvencesi istiyor taşeron.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
SINAN
24 Mayıs 2013 Cuma 07:31
TAŞERONA OLAN İLGİNİZ VE DERTLERİNİ SÜREKLİ GÜNDEMDEN DÜŞÜRMEMENİZDE DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ .HÜKÜMET TAŞERONLARI VE SIKINTILARINI GÖRMEZDEN GELMEKTE MUHALEFET İLGİLENSEDE GÜCÜ YETMEMEKTE VEYA EKSİK KALMAKTA BU İŞİN AKP LE OLMAYACAĞI ORTADA TAŞERON OLARAK ÖRGÜTLENİP AKP YE OY VERMEYECEĞİZ TEK YAPABİLECEĞİMİZ BU ÖNÜMÜZDE 3 SEÇİM VAR İYİ DEĞERLENDİRMEMİZ LAZIM